PDA

Bekijk Volledige Versie : Revisie/bewerking van motorblok aangeboden.

Daan777
13-04-09, 21:27
Hey,

In mijn vespa-carriėre heb ik inmiddels al HEEL wat blokjes bewerkt en ben hier dus erg handig in geworden.
Er zijn veel mensen die dit zelf doen maar er zijn ook mensen die dit liever aan een meer ervaren persoon overlaten.

Wat doe ik:
1. Blok reviseren
2. Inlaat vijlen
3. Poorten doortrekken
4. Krukas tunen
Ik vijl de inlaat op maat voor de cilinder die op het blok komt (50cc, 65cc, 80cc).
Bij het doortrekken van de poorten heb ik de cilinder nodig, of een op maat geknipte voetpakking ervan. Stuur deze dus mee.

Kosten:
Pm me wat er moet gebeuren, dan spreken we daarna een prijs af.

De onderdelen die ik bestel voor een revisie:
3x Tapeindes M7
3x Kraagmoer M7
Motor-revisieset
Naaldlager
Koppakking
Dit kost in totaal €25,-
Je kunt ook zelf de onderdelen meesturen.

Terugzending kost 8 euro (verzendkosten en verpakkingsmateriaal)

Als je geļnteresseerd bent in mijn dienst of je hebt er vragen over, dan kun je mij pm'en.
Je kunt ook mailen naar: ikkevanleeuwen@msn.com

Leovince
15-04-09, 18:48
Hoe duur kost het om je inlaat uit te veilen zonder revisie? Inclusief verzendkosten? De carters leeghalen kan ik zelf wel.

adff
15-04-09, 19:07
Hoe duur kost het om je inlaat uit te veilen zonder revisie? Inclusief verzendkosten? De carters leeghalen kan ik zelf wel.
Dat staat er duidelijk.
optie 2 is inlaat uitvijlen (7,50)

even verderop staat dat de verzendkosten 8,- zijn, en dat stap 2 incl de verzendkosten 15,- kost.

Plakband
27-05-09, 12:15
Hey,

Ik wil graag mijn inlaat hebben uitgeveild, maar begin hier liever zelf niet aan.

Als ik mijn carter naar jou opstuur, veil jij hem dan netjes en perfect uit, en opsturen voor 15 euro?

Gr Bud

zoef
27-05-09, 14:00
Hoe duur kost het om je inlaat uit te veilen zonder revisie? Inclusief verzendkosten?

hoe duur is het :X
of wat kost het :X

heb niks tegen dialect ofzo maar dit is gewoon dom (A):P

Leovince
27-05-09, 22:11
hoe duur is het :X
of wat kost het :X

heb niks tegen dialect ofzo maar dit is gewoon dom (A):P

Hahah. xD Ja zoef, ik typ tenminste ABN, typfoutje kan voorkomen.

Bjorn!
30-05-09, 11:13
he man ik wil me blok laten reviseren!
Zie ik dat goed kost dat 15 euro?

zoef
30-05-09, 11:22
ja dat staad er toch:bonk3:

uhm doe je ook achterklokken ???? mijn vario klok is een beetje vernukt volgends mij:X

Bjorn!
30-05-09, 11:28
die man krijgt het druk ouwe met die bodem prijzen:D

Whitewiddow
03-07-09, 15:50
Binnenkort kom ik richting aalsmeer met een van mijn 70cc blokjes waar het volgende aan moet gebeuren:"

Max tuning (alles dus), krijg je een meijertje van me praten we nergens over*D _0_

Alvast bedankt dude!

Daan777
18-10-09, 14:01
Hey Hey!
Ik ben weer terug!
Nieuwe klusjes zijn welkom.
PM me maar, of stuur een mail naar: ikkevanleeuwen@msn.com
Gr. Daan

tonni
15-11-09, 00:40
En bij Daan hoef je je in elk geval niet zoveel zorgen te maken dat je prutswerk geleverd krijgt, zoals bij die andere 'reviseur' .