PDA

Bekijk Volledige Versie : brommer start niet/slecht

goedguus
01-04-09, 19:29
hej, mijn brommer start slecht/niet moet met halve choke rijden en dan rijdt hij max 10..
eergister reedt hij nog super maar nu ineens niet meer kwam door kapotte zuigerveer dus ff andere cillinder erop gezet
heb me blok net gereviceerd nieuwe lagers etc..
inmiddels heb ik verandert.. cillinder/zuiger / bobine / koppeling / kop en voetpakking / cillinder kop / bougie dop / bougie / condensator / carberateur en de krukas keerring terwijl ik die ook net nieuw had maar dacht dat ik hem tever erin had geslagen.. ben een beetje ten einde raad.. heb ook als sproeier: 57 59 61 65 66 68 geprobeerd..

iemand enig idee?
gr guus

(swaander geen reactie van jou aub ga jij je city ploffer en 80 poulie maar eerst kopen)

Rickie
02-04-09, 12:23
wat is je setup om te beginnen?

goedguus
02-04-09, 12:34
Cilinder : 50 cc
Carters : 13mm + spoelpoorten
Carb. : 13 / 13 sproeier 57 en heb van alles geprobeerd..
Poelie : poulie 80
Uitlaat : Handmade
Krukas : standaard
Brommer : Ciao
cp's: 0,45

maar zit te wachten op zuigerveertjes voor me 65dr evo

Rickie
02-04-09, 12:38
57 is sowieso te klein, maar daar heb je dan al mee gegoocheld zeg je... als ik jou was zou ik op valse lucht controleren als hij alleen met choke wil starten.. en sowieso ff wat grotere sproeier erin dan (durf niet te zeggen hoe groot precies)

goedguus
02-04-09, 13:14
heb al 57/59/61/65/66/68 geprobeerd..
en waar zou ik valse lucht aan kunnen zuigen.. decompressie kabel staat niet te strak (zelfs iets te los)
en heb net nieuwe pakkingen ertussen zitten.. dus ik weet het niet meer HELP! :P

Rickie
02-04-09, 13:18
hij kan wel stationair lopen he? dan moet je gewoon ff de deo-test doen.. bij carb ff proberen (neem aan dat je daar geen pakkingen hebt vervangen?) verder gewoon op de andere 'logische' plekken... je kan t altijd proberen! verder moet ik zeggen dat ik eik geen idee heb

goedguus
02-04-09, 14:33
ja idd ga ik ma is proberen maar krijg idd weinig reactie dus weinig mensen die het weten of een idee hebben..
en denk zelf ook dat valse lucht het probleem is..